Yine gaza geldim şu oyunların hepsine 450TL para verdim. İyi mi ettim kötümü ama oldu bi kere. 1 yıl daha oyun almam diye avutuyorum kendimi 🙂
#akış #Oyun #Gamende #ps4

Yine gaza geldim şu oyunların hepsine 450TL para verdim. İyi mi ettim kötümü ama oldu bi kere. 1 yıl daha oyun almam diye avutuyorum kendimi 🙂
#akış #Oyun #Gamende #ps4

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun, oyunları nereden alıyorsunuz?
Daha çok PSNStore' dan alıyorum ama bunları bi arkadaştan aldım, biraz sıkışığı vardı çokta 3' ün 5' in hesabını yapmadım.
iyi oyunlar severek oynarsın, bak keyfine,keyfini çıkar..
Teşekkürler, İnşallah. Gerçi ESOnline biraz düşündürüyor ama fazla seçeneğim yoktu, sağlık olsun.
Para varsa alın tabi ya 😀
Ya aslında bi arkadaş paraya sıkışmış çok fazla hesaplamadan aldım. Hem ona yardımım olsun hemde ben oyun sahibi olayım diyerek aldım. Allah sana daha iyilerini nasip etsin. 😀
Birinden dahi pişman olmayacaksın. Bana kalırsa Batman bir başyapıt. Joker döktürüyor. Hikaye çok güzel. Oynanış mükemmel. Bitmesin diye az az oynuyorum 😀
Beğendiğin varsa yollıyım ayıpsın 😉
Öyle deme zaten durumu henüz sindiremedim 😀 Teşekkürler.
Teyzenin oğluyla yapıyoruz ama o daha çok FIFA, PES kafası yaşadığı için her oyuna da kardeş ol denmiyor 🙂 Ya aslında bende dijital i seviyorum. CD ses yapıyor, değiştirmek ayrı, saklaması,k oruması ayrı dert. Aceleci davranmazda kampanya kovalarsan fena indirimlerde olmuyor ama bazen bu çok can sıkıyor. Misal 4 çıkmadan şu Uncharted 1-2-3 ü bitereyim diyorum, bekle ki indirime girsin 🙂 Bunları kabaca uygun fiyata aldım diyebilirim. olmadı takas yaparız 20-30 lira verir daha iyisini alırız 😉
Hocam yaş 31. evliyim bide ellerinden öper 1,5 yaşında bi oğlum var. Biişim sektöründe çalışıyorum. Oğlumla vakit geçirmek gibisi yok ama bazen eve bağlanan adam içinde bi değişiklik ve eğlence oluyor. Bende dediğin gibi bu sebeple Allah' a şükür kazanıyoruz ve çok para kısmına takılmıyorum.
Teşekkürler Usta.
Bunu söylüyorsan erinde gecinde alırsın 😀 Allah daha iyilerini versin inşallah 😀
Vay bee. Benim bugüne kadar oyunlara harcadığım (Steam+Origin+Kutulu) toplam para 520 TL 🙁 Baya da bir oyunum var aslında 🙂 http://steamcommunity.com/id/frtdnm Steamde olmayanlar da var tabi 🙂
Sen işi biliyorsun Ağa 😀
Ama aldığın oyunlar çok güzel. Günün birinde konsolum olursa ben de alabilirim hepsini (ESO hariç, Batman de hariç. o pc'de var zaten 🙂 ) 😀
@frt Allah çok daha fazlasını versin kardeşim, hepsi olur merak etme, sadece herşeyin zamanı var. Zamanı geldiğinde istediklerinin birbir olduğunu göreceksin. Sabır 🙂
Teşekkürler. Toplu alınca bi koyuyor galiba 😀 bende biraz öyle oldu 😀
Sağolasın bende öyle düşünüyorum hoş arada hanım laf sokuyor ama bi yerden sonra duymuyorum 😀
Usta Nisanda DarkSouls 3 ardından Uncharted 4. Söylediğime ben bile inanmıyorum ama bunun sonu yok temkinli davranmak lazım 😀
eso online kadar kötü bir oyun görmedim bug ve lag dolu
Takas edersin bir şey yaparsın parayı kurtarırsın umarım bir şekilde. 😀
Para çok dert değil zaten untildown' u eşim oynar. Uncharted 3 oyun bir arada türkçe dublaj falan, ben kardeşim suyunu çıkarırız. LOU ve Batman takaslanabilir ama ESO' a zaman ayırmak lazım. o biraz daha uzun ömürlü olabilir yada kafadan gider 😀
Bu arada düşününce oyun başına 90 tl düşüyor uygun fiyata da gelmiş. 😀
Bunlarla vakit geçirmek sizi mutlu ediyorsa ve maddi olarak çok ağır yük getirmediyse -ki sanmıyorum- gayet iyi yapmışsınız. Üstelik Until Dawn falan ailece de oynanılır. İyi oyunlar.
Until Dawn' ı eşim oynayacak arada ben trolluk yaparım 😀 Teşekkurler.
Oyunlar iyi bence değer ama konsolda oyun pahalı
Aynen 😀
Oyun tüketen birisi değilim: bunları PC'de alsaydık ne kadara mal olacaktı? Gerçi Steam'den "kiraladığın" ile optik medyasını "satın aldığın" oyun bir midir tartışılır.
Batman 75TL falan falandı, belki ESO' da PC ye alınabilirdi ama malesef diğerleri sadece PS4' te var 🙁
Elder scroll almazdım, wow'dan sonra epey sıkıcı geldi bana.
Pek seçeneğim yoktu, bende 2 kere düşündüm ama yinede oynanır gibi 🙂
Walla doğru söyluyorsun 😀
Evet çok güzel gibi duruyor ama sadece MP olması o parayı vermemi engeller 😉
Ya sıkıntı toplu olunca bi acıttı galiba 😀
aslında ucuza gelmiş..
Dimi ya 😀 Kaba hesapla fena rakam değil ama toplu olunca insan bi geriliyor 😀
oyunların hepside sende bir iz bırakacak türden bence.. bende uncharted 4 ü bekliyorum.. 🙂
Beta ya giriş için bunda key var. Ağzımıza bi parmak bal çalıp yine cüzdanımıza dikecekler gözlerini 😀
Hayırlı olsun. "The Last of Us" oldukça duygusal, iz bırakacak güzel bir oyundur. Değerlendirmesini bekleriz 🙂
Valla çok övdüler o yüzden aldım. Bu bi de Türkçe, inşallah dublajı da iyi yapmışlardır da kalbimizin derinliklerinde hissederiz 🙂 Bi bitireyim illaki biraz gevezelik ederim üstüne 😀