Şimdi vereceğim haber çok değişik. Daha önce The Crew'da CHP reklamı görmüştük ama, bu seferki gerçekten farklı 😀 #EliteDangerous'da New Turkey isimli bir gezegen ve bu gezegene bağlı Atatürk isimli bir istasyon keşfedildi. Şimdiye kadar neden bulunmamış diye düşündüm ama, oyunda milyarlarca sistem var ve oyunda hala hiç kimsenin gitmediği yerler var. Bu yüzden bulunması bu kadar uzun sürmüş olabilir. Resimde görüldüğü gibi gezegen su kaynaklarına sahip ve atmosfer olarak da Dünya'ya benzer şekilde yaşanabilir düzeyde. Oyuna gezegenlere iniş geldiği zaman bu gezegenin nasıl olacağını çok merak ediyorum şahsen 😀 @cantugsahiner @gamsizm Gündeme güzel malzeme olur 😀 #akış #Oyun


vay 😀 alamadım gitti şunu ya lanet olsun 🙁
Büyük hata 😀
@protego geçen indirimde alamadım sonrakine mutlaka sepete.... joystick var 😀 o galaksi bu gezegen benim gezeceğim.. 😀
@simulasyon Joystick hangi marka/model?
@protego Logitech Extreme 3D Pro gözüm dönünce ileride 1 tane daha alıp tam kontrol 😀
@simulasyon Onunla Elite olmazki ama ya 😀 Bir yandan klavye kullanman gerekecek mecbur
@protego klavyesiz olmaz zaten ama geminin ana kontrollerini bununla yaparız https://www.youtube.com/watch?v=WznSWD5EcOE
@simulasyon Hmm TrackIR 😀 O ayrı birşey 😀 Daha oyunun sesle kontrol yazılımları var 😀 Ben Saitek X55 sipariş ettim TR'de 230 lira indirime girmişken 😀 Artık Amazon'dan istesek daha pahalıya geliyor 😀 Klavyeye hiç ihtiyaç kalmayacak. Sesle kontrol yazılımlarını da alınca süper olacak 😀 Sonra belki ileride TrackIR..
@protego oha çüş 😀 trackir alana kadar facetracknoir ile idare edebilirsin zahmetli olacak ama aynı şeyi veriyor -- çok para vermişsin ya 🙂
@simulasyon Öyle oldu maalesef 🙁 Ama daha yolda Star Citizen var. Lazım olacak 😀 Facetracknoir da aklımda. Önce joystick gelsin bir ayarlarını yapayım. Sonra o sesle kontrol yazılımlarını indireceğim -2 tane var-. Bi düzeni oluşturduktan sonra facetrack'ı deneyeceğim. Ama ne kadar başarılı olur benim dandik kamerayla bilmiyorum. İleride TrackIR'a bakarım belki. Türkiye'ye getiren bir firma vardı en son ama bırakmışlar getirmeyi sanırım
@protego star citizen de var anasını satayım 🙁 hiçbir deneyimim yok şu an elite ile dalmayı düşünüyorum o joystick olayını ileride alabilirim - kamera olayının önemi yok görüyor - trackır http://www.softcode.com.tr/trackir-5.html bırakması normal fiyatlar arttı döviz kuru yüzünden 450den satılıyordu 🙁 birisi 745tlye satıyor resmide sitede 500 tl amazondan alırsak artık kaça gelir bilemem http://www.naturalpoint.com/trackir/01-store/store-catalog.html (saitek, farming simulator için özel direksiyon seti de üretti)
@simulasyon Saitek'i şuradan aldım http://www.bravoclick.com/ Bir ara TrackIR de getiriyorlardı, 450 civarıydı galiba senin dediğin gibi. Şimdi gözükmüyor sitede.
Elite zor oyun. Ben 45 saat oynadım daha hala öğrenmediğim yerleri var. Bunun en büyük sebebi oyunda hiç yönerge olmaması. Start'a basıyorsun, bir istasyonda geminin içindesin o kadar 😀 Hiçbir yardım, ipucu hiçbirşey yok. Oyunu oyuncunun keşfetmesini amaçlamışlar. bu yüzden zor oyun. Gemi kontrolleri de ayrı bir zor zaten. Klavyede neredeyse her bir tuşun ayrı işi var. Sırf gemiyi hareket ettirmek için 8 tuş mu 10 tuş mu ne var. + mouse tabiki. Galaksiseyahatname kanalındaki Elite videolarını izlemedi tavsiye edebilirim. Yoksa evinden 200 kilomerte uzağa bırakılmış kedi gibi kalıyor insan öyle 😀 Ayrıca IGN Türkiye'de de videolar var onlara da bakabilirsin.
@protego içerik olsun da öğreniriz yıllarca 😀
sesle kontrol bu şekilde mi ? Türkçe ? https://www.youtube.com/watch?v=IhD7hfZumHc
@dogus O başka galiba. Benim bildiğim şu yazılımlar. Zaten videodaki arkadaş hava atmak için yapmış galiba anlatmamış nasıl yaptığını http://www.elitedangerousvoicepack.com/
bazı yerlerde komutu algılamıyor ama çok heyecan verici geldi Türkçe olunca. Videoyu çeken youtuber değil bir kaç basit video yüklemiş o kadar. Ama şu oyunu bir türlü alamadım ya kendime kızıyorum 🙁
@dogus Bi ara zaten motor gücünü %25 yap dedi oyun tınlamadı 😀 Ya bu baya amatör birşey sanırım. Bir de Türkçe cevap veriyor kadın hemen ardına İngilizcesi geliyor pek hoşlanmadım. Oyun Türkçe olsa baştan sona güzel olurdu bu ama işte 😀
Sen oyunun bir ara alacaktın ynalış hatırlamıyorsam almadın mı hala 😀 Neyse yılbaşı indirimlerinde biraz düşer 70 liraya falan düşmüştü galiba en son. alırsın o zaman 🙂
@protego alcan mı bunu 😀 https://www.elitedangerous.com/en/horizons
maalesef alamadım hala 🙁 videoları izlemekle yetiniyorum ama yılbaşı indirimini kaçırmam parası bile hazır =)
@simulasyon Çıktığında kesin alırım kaçar mı 😀 Gezegenlere inme gelecek az birşey değil 😀
@protego Ya bak bu sefer alacağım bu oyunu.
Muhtemelen oyunun içine bunun gibi bir sürü ilgi çekici içerikler eklenmiştir, eklenecektir yada eklenmelidir. (Bunu yazarken konuyla ilgili olmasada aklıma bu geldi 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=zUq22jbyNJA )
Şaka maka 50Tl altına düşmesini bekliyordum ama yılbaşında 60TL ye inersede alacağım. Zira artık gezegenlere falanda inilebilecekmiş (İnşallah bunun için DLC çıkarmazlar)
Bu arada StarCitizen böyle yavaştan ala dursun, tüm vaddettiklerini diğer yapımcılar onlardan önce piyasa sürecek ve SC çıktığında pek bi yenilik getiremeyecek gibi hissetmeye başladım 🙁
SC hakkında ben de benzer düşünüyorum. ama kötü bir oyun çıkaramazlar o kadar bağıştan sonra. Belki 5 yıl sonra adam olur oyun ama yapmak zorundalar yoksa yaşatmazlar 😀
50 TL altını beklersen ohooo 😀 Gezegenlere inme DLC olarak değil Genişleme paketi olarak gelecek. DLC'ler ücretsiz geliyor zaten. Şu ana kadar binlerce farklı değişiklik geldi oyuna ama gezegenlere inme genişleme olarak geleceği için paralı olacak. Horizons isimli paket
new turkey ise uydusu reis olmalıydı 🙂
🙁 (!)
koordinat verme varmı bizde gidek 😀
Sistem adı yazıyor resimde LHS1387 😀 Oyunda Galaxy MAp'de sol taraftan arama yaptırırsan gösterir 🙂
Nebileyim abi 4-5 saat oldu anca kontrolleri ezberleyip kargo almayı öğrendim. Vakit ayıramıyorum. Ama ocakta gömecem kafayı.
@simulasyon hocam joystick'in hassaslığı nasıl? Milim milim algılıyormu yoksa kamyon gibimi 😀
evet algılıyor ama tam test etmedim zaten simülatörlerde kullanılıyor saitek ürünlerini saymazsak en iyi joysticklerden biri almak istiyorsan düşünme al 🙂