Payday 2'ye yeni gelen güncelleme ile bölüm sonlarında çıkan kasaları açmak mümkün olmayacak. O kasaları açmak isteyen herkes 2.50 dolar bayılacak firmaya. Şuraya bir "Allah Belanızı Versin" lafını bırakıyor ve çekiliyorum 🙂 Oyun firmaları ve yapımcılarının gözünü para hırsı bürümeye devam ediyor. #akış

parayla satın alınmış bir oyunda sonradan böyle bir değişiklik yapmaları çok tepki toplar bence.
Okuduklarıma göre oyuncular isyan ediyormuş ama ne değişir ki?
firmanın sonraki oyunlarının satışını etkiler. Mesela ben payday 3 çıksa almam şu saatten sonra. Amerika'da dava da açılabilir bilemiyorum.
şerefsizler
SCS'e kurban olsunlar.
CSGO'da yıllardır olan şey. En son gölge kasası açtım, anahtar 7 liraydı.
ilk çıktığında ücretsiz miydi?
Hayır.
Bu ayrı CS:GO'daki ayrı.
o zaman iş değişiyor işte. ben oyuna para verirken bedava olan bir şeyi bana sonradan ücretli satmaya çalışıyorlar burada.
Açıkcası baya uzun süre Payday 2 oynadım (500 saat civarı), 25-100 oldum kenara atmıştım. Ancak anladığım kadarıyla bu yeni kutu muhabbeti sadece eski silahlara görüntü ekliyor, birde bulunabilirlik oranına göre ek özellikler eklemişler. Stability +4 falan gibi. Ya şimdi düşünüyorum da en azından Golden AK47 için konuşayım, DLC'ler varsa elinizde o silah dw de normal tüm swatlara 2 mermi atar hale geliyor, hele ki overkill de falan zaten tekliyor silah. +4 Stability falan Payday'de hiç birşeyi etkilemez. Ama olan olayı kesinlikle onaylamıyorum. Oyunun geliştirici firması başta "yapmayacağız böyle birşey" demişler de birde. Şimdi oyunu satıyorsun iyi, DLC satıyorsun tamam ona da kabulüm de CS:GO mantığına geçmek nedir? Ki birde kesinlikle şu da olacaktır. Misal siz kutu açtınız, ve içinden Judge Shotgun çıktı. Normalde o Gage Shotgun pack'in itemi, sizde DLC yoksa muhtemelen o silahı kullanma izni de vermeyecek.
Bu saatten sonra 2-3 arkadaş gireriz jewellery store'a 45 sn de bi kutu düşürmeye oynarız, onu da satar oyun alırım daha da Payday ile işim olmaz 😀
İşte aradığım yorum 🙂
CS:GO style olmus =) Millet binlerce kutu açıyor, binlerce euro bayılıyor ya bende onu anlamıyorum. Oyun lan altı üstü...