bunun gelişmişlikle bir alakası yokki telif hakları sıkıntısı ve sistemin bizde tek taraflı menfaat üzerine işlemesinden kaynaklanıyor benim tahminim uzun bir süre daha apple müziğe kavuşamayacağız.
Apple ile alakası yok. Müzik şirketleriyle anlaşamamışlar
Koskoca Tylor Swiftle anlaşıp bizim Ebru gündeşle anlaşamamak -.-"
Artık ne istediyse bizimkiler
en pahalı bizde satıyolar heralde halen yetmıyorkı destek 0 0 0
Açık büfede yemek kalmayınca ben 😛 😀
bunun gelişmişlikle bir alakası yokki telif hakları sıkıntısı ve sistemin bizde tek taraflı menfaat üzerine işlemesinden kaynaklanıyor benim tahminim uzun bir süre daha apple müziğe kavuşamayacağız.
Spotify !!
Apple music ülkemizde tam olarak çalışmayınca ülkemizin gelişmişlik seviyesimi belirleniyor?Bu nasıl bir bakış açısıdır?
Apple ile alakası yok. Müzik şirketleriyle anlaşamamışlar
Koskoca Tylor Swiftle anlaşıp bizim Ebru gündeşle anlaşamamak -.-"
Artık ne istediyse bizimkiler