Yaz gelse de artık cidden iphone 6s çiksa da iphone 5s alsak ya. Çıldırtiyor bu lanet telefon verdiğim para haram olsun samsunga cidden yazıklar olsun be.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Son cümleye tamamen ve tamamen katılıyorum. Samsung'a para değmez. Verilmez o firmaya para mara.
Agab Cyanogen mod kurmayı denesene.. kuran kişiler memnun olduklarını söylemişti
Ben de Samsung kullandım 1.5 yıl deli etti beni de. Şuan Htc kullanıyorum 22 aydır çok memnunum. Hâlâ ilk günkü gibi telefon
CM S3 Mini'de pek çözüm değil. TouchWiz'in ağırlığını bir nebze alıyor ama hala tam çözüm değil.
Cm kurdum daha kötü oldu
Keşke firmalar "Android Basic" İsminde üzerine hiçbir ekleme olmayan android tercihi sunsalar
gözle takip falan filan derken telefon dolup taşıyor
Bence ucuz yollu Moto G, Zenfone gibi Androidlere yönelmek mantıklı. Telefon pazarı artık doydu gibi birşey. Çıktığı ay Discovery aldım, hala da mis gibi çalışıyor telefon valla. Tamam 1 GB Ram yerine 2 GB ram olsa daha iyi olurdu dedirtiyor arada sırada ama hani o eksikliği 30-40 kullanımdan birinde diyorum. Ne CPU'da ne de GPU'da eksiklik zaten hissetmiyorum.
Kısacası 5S'e o kadar para vereceğine onun yarı fiyatına ortalama bir telefon al, sıkıntı olduğunda ya da sıkıldığında düşünmeden değiştirirsin.
Hatta şansın varsa bir delilik yap, yurtdışından getirtebilen varsa OnePlus One getirt. 1000 lira misler gibi telefon.
Ben adam gibi güncelleme adam gibi garanti isterim o yüzden appledan başka firmaya bakmam artık. Fanlik değil bu cidden.
Samsungun amiralleri de pek farklı sayılmaz
S3 kullandım 1.5 yıl
1 ay da S4 kullandım ikisi de sıkıntıydı
S6 için de 5-6 ay beklemek lazım bakalım onda durumlar nasıl
Ama G2 / M7 hakkında haklısın. Bende M7, kardeşimde G2 var ikimiz de memnunuz
Z2'yi de Murat (Gamsız) abi kullanıyordu, çok iyi olduğundan falan bahsetmişti yorumlarda
Özetle samsung almayın da ne alırsanız alın 😀
S2 S3 S4 kullanmış birisi olarak Htc'nin yarı fiyatı olmadıktan sonra samsunga bakmam bile bu saatten sonra
M9 varken başka telefon alınmazmış gibi geliyor bana ama yine de siz bilirsiniz
Samsung donanım olarak her zaman iyiydi bunu reddedemeyiz ama yazılımın önemini de reddedemeyiz
Samsung 5 nesildir bi tane düzgün telefon üretemedi hepsi ayrı sorunluydu
S serisinin tamamı ve Note 2 çok sorunlu telefonlar
Tamamı derken s6 dahil değil o daha yeni çıktı
810 derken bi ara piyasaya çıkan M9 ısınıyor muhabbetinden bahsediyorsun galiba.. Htc o sorunun yazılımsal olduğunu ve hallettiklerini söylemişti tabi yine de bi araştırmak lazım
S3ün incelemelerine de gözatabilirsin vardır internette
Eminim ki o zaman da telefonun çok iyi olduğunu söylemişlerdir
Hiç düşünmüyorsan daha fazla tartışmaya gerek yok sanırım 🙂
2 yıldır m7 kullanan birisi olarak yazılımının mükemmel olduğunu söyleyebilirim
s2 s3 s4 kullanan birisi olarak da samsungun yazılımının çöp olduğunu söyleyebilirim ama samsung da yılların firması bi zahmet halletsin artık.
Htc Sony LG 2 yıldır çözdüler bu işi bi samsung kaldı
Tartışmanın kelime anlamı karşılıklı fikir belirtme olmasına rağmen insanlar hep karşılıklı kavga etme olarak anlıyorlar 😀
Aynen bu konuda hemfikiriz sanırım. 5-6 ay beklemeden Samsung alınmamalı. Ve fiyatı da düşecektir malum yine samsung 😀 en hızlı ucuzlayan telefon
2 nesil önceki modeli: S4 şubat ayında 899'dan satılıyordu A101de
Hocam S6 almayın da Batsın şu lanet firma
Samsung çöp.
Böyle bişeyler var http://www.hizlial.com/telefon/yenilenmis-akilli-telefonlar?order=PA
G2 den son derece memnunum.
sen bence ekran kartı al 🙂 bırak bu işleri
Ne istiyorsunuz şu Samsung'tan anlamadım Cillop gibi cihaz. ☺