Besiege'de düşük fps alan arkadaşlar, sisteminiz muhtemelen bu oyunda işlemci barajına takılıyor. Eğer öyleyse grafikleri kıstığınızda pek bişeyin değişmediğini görürsünüz. İşlemcinize hız aşırtma yapın ve öyle mi değil mi görün.

BeğenFavori PaylaşYorum yap