Sevgili hükümetimiz yeni yıl ile birlikte, sigara ve alkol ürünlerinde vergi artışına gitmiş. %2-25 arasında bir artış sözkonusu imiş...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Harika bir haber bence. Mümkünse komple yasaklasınlar. 5 liraya aldıkları paket yüzünden toplu taşımaya binemez oldum. Adamlar sabahın köründe tabakhane gibi leş kokuyorlar.
O zaman taksiye bineceksin kardeşim. 🙂 Kimse senin keyfini düşünmek zorunda değil.
Geçen gün de kızın teki astımım var diyo, starbucksta dışarıya oturmuşta. Buyrun içeriye oldu cevabım kusura bakmayın da kimsenin keyfini düşünemem.
Ben sigara içmeyen biri olarak çözümün bu olduğu düşüncesinde değilim.
@kashmieer TOPLU TAŞIMA diye yazdım farkındasındır umarım. 10 dakika o zıkkımı içmeyi ver, dışarı da ne halt içiyorsan iç kimse bir şey demiyor zaten. Sokakta, caddede, mahallede, istediğin yerde içebilirsin problem yok, 2 metrekare yerde, kusura bakma da senin o leş kokunu çekmek zorunda değilim. Senin 2 dakikalık ağız tiryakiliğin için de ben de kendimi zehirleyemem kusura bakma.
@atokyuz içeride içilmesine karşıyım zaten öyle ise durum yanlış anlamışım.
" 5 liraya aldıkları paket yüzünden toplu taşımaya binemez oldum. " Önemli değil, hem fikir olduğumuza sevindim. En kısa süre'de kurtulman(ız) dileğiyle.
düşünmelerini beklemiyorum @savci bey 😀 kurallara uyalım ama.
@savci Ağa naneli sakız falan kesmez, başka bir şey lazım buna. Ağabey sabah bir biniyorum, yemin ediyorum yok öyle bir şey ya. Nükleer faaliyette sanırsın. Adamın içi resmen asit çukuru olmuş, adam bir nefes verdi, dedim suratım eriyip bitecek şimdi. Ya mübarek, bir insan nasıl rahatsız olmaz, iğrenmez yahu. Bir an önce umarım herkes şu illetten kurtulur da milletçe bir rahat nefes alırız.
Kamu sağlığı ve kamu düzeni için getirilen vergiler gayet doğru. Pislik pislik kimsenin ağzının kokusunu çekmek zorunda değilim. Kendine zarar verdiğini geç insanlara zarar veriyor. Toplu taşıma araçlarında kalabalık.içinde leş gibi sigara kokan ağızlar var. İnsan ağzına iki naneli şeker falan atar. Mide bulandırıcı bir kokusu var. Kusura bakmasınlar içen vatandaşlar içerken içmeyenleri düşünmüyor. Sonuçta içmeyende içeni düşünmek zorunda değil. Arttırsınlar sigara vergisini.
@tolgaaaltas 10 lira yada 5 lira herneyse sigaraya para verene 1 liralık nane şekeri koymaz. Zaten onuda toplum içine girerken kullansın.
Standart türkiye faşizmi. Şaşırılcak bir şey yok. Seviye bu. Benzine zam gelir arabası olan düşünsün, üniversite yemekhanesi zam gelir çocuğu okuyan düşünsün, sigaraya zam gelir gebersin köpekler, e inşallah en çok neyi kullanıyosan ona zam gelir, ne diyeyim ?
Gerçekten okumayı bilmiyoruz. Benzin ile sigarayı bir tutan kafadan bende istiyorum. Yada oraya koyduğun diğer unsurlar. Sigara ile onlar bir değil mi? Karşılaştırma yapılacak öğeleri bile doğru düzgün koyamıyorsunuz. Birde sanki sigara kullanıp, ağzı leş gibi kokan insanlar, sigara içmeyenleri, sigaradan rahatsız olanları düşünüyor gibi konuşmuşsunuz. Adam otobüse binerken son bir çekiyor, nefesini ise otobüse veriyor. Balık istifi zaten otobüsler, adamın ağzının içine giriyorsunuz ve o mide bulandırıcı iğrenç koku ile yüz yüze kalıyorsunuz. Yolda yürürken havaya doğru üflüyor, arkada kalan vatandaşlar tüm sigara kokusunu yutuyor, ben onun pisliğini çekmek zorunda mıyım? Ayıp be. Önce sen insanları düşün de millette seni düşünsün. Kimse kimsenin sağlığına, canına zarar verme hakkına sahip değil. Hamile kadın sigara içiyor, o bebeğin ne suçu var? O bebeğin belki ömür boyu kalıcı olacak bir hastalığı olacak? Suçu? Annesinin tiryaki olması. Başkasına bencil davranıp, başlarından sencillik beklemeyin.
hep 5 liralık sigara içtiğimden sıkıntı yok.
Sigara, alkol vb. türevleri içmek kadar akılsız bir davranışa az rastlanır. Çevrem de tanıdığım bazı kişiler hep sigara yüzünden akciğer kanseri vb. kanser türevlerine yakalandılar. Ayrıca o kansere yakalanan kişinin yakını da içiyor. Adam ölüyor/elinden falan oluyor, öteki kişi içmeye devam ediyor. Sonra düşünüyorum ve size de soruyorum sizce bu akıl işi mi?
Demek istediklerimin tamamını söylemişsin. Burada iki olasılık var; ya bu vergi artırımından sorumlu olanlar gerçekten işe yarayacağını düşünecek kadar aptallar, ya da vatandaşı tırtıklamanın diğer adı. Bana ikinci seçenek gibi geliyor...