İzmir in güzellikleri bitmez
Teknoseyir gündemi
#GTA6#HaftalıkGündemeMalzeme#TeknoYardım#Network#Alma#networking#3DPrinter#LEGOGame#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayınSon bir saat içinde 135 ziyaretçi, 8 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Dil sorunu var
İzmir son 15 senedir koca bir köydür. Yolları b.k kokar (özellikle narlıdere tarafları). Çöpler leş gibidir düzenli toplanmaz. Yollar kirden görülmez. Eskiden geç saate kadar otobüs olurdu şimdi o da kalktı. Çingenesi hırtı kordondan eksik olmaz. Yerli İzmir halkı da tüm bu olanlara rağmen yav biz ne yapıyoruz acaba demez alternatifsizlikten gider yine aynı partiye oy verir. Benim çocukluğumda asla böyle bir yer değidi ama son 15 yıldır gerçekten rezalet.
Alternatifininde yaşam şekilerine müdale edeceği için mecbur veriyorlar. iki tarflı bir deynek işte..
evet ama o kadar değil ya
evet izmir çok kötü; gelmeyin 😉