Beyler boyle bir muhabbet var ne dusunuyorsunuz ? https://x.com/tahtaci_borsa/status/2069435319410143524?s=20
Teknoseyir gündemi
#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6Son bir saat içinde 308 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
fiyatları bu şekilde yüksek, giriş 10-12k, orta 17-20k, üst 30+ şeklinde olmalı en fazla
Düşünmüyorum.
Montaj sanayi
"Çıkış tarihi olarak seçim zamanı Cumhurbaşkanı tarafından açıklanması bekleniyor."
😀
Ben isimlendirmeyi beğendim, uygun, orta, yülksek, çok güzeli samimi, ne öyle plus, pro max, ultra. İşte böyle adam gibi model isimleri olması lazım.
Yerli ve milli çin malı türkcell gibi olur. Öptürmem kendimi. 😁