Bana fiyat performans sorunsuz bi webcam önerebilecek var mı? Online görüşmelerde vs görüntüm net gitsin, saçma sapan ışık problemleri yaşatmasın yeterli. Mikrofonu da çok önemli değil ama güzel olursa ne ala. Mümkün oldukça düşük fiyatlı ne alabilirim? Zamanında bi tane Aliexpress'den almıştım aslında güzel ama arada bi saçmalıyor kararıyor durduk yere vs.
Şu iş görür mü acaba eli yüzü düzgün bir şeye benziyor kapaklı vs? https://www.trendyol.com/logitech/brio-100-full-hd-1080p-gizlilik-kapakli-mikrofonlu-web-kamerasi-siyah-p-782504919
Ya da şöyle bi marka gördüm. Marka takıntım yok böyle birşey mi alsam?
https://www.trendyol.com/genel-markalar/cam10-ptz-1080p-full-hd-usb-autofokus-4x-dijital-yakinlastirmali-cift-mikrofonlu-webcam-pc-kamera-p-869770643
20 yıldır birinciliği bırakmayan bir ürün önermek istedim size
Kaldı mı ki bunlar? Logi Brio 100 alacağım.
@hamdi Kaldı kaldı. Ben ilana koymuştum birkaç ay önce. Hala satışta. 🙂
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-web-kamerasi-mikrofonlu-a4tech-1310660687/detay/
evde hala duruyor
@serhatm çok tipsiz ya bu da. 😁😁
Telefon kamerasını bilgisayarda kullanmak çok daha iyi oluyor bence.
Anlık lazım oluyor arama geliyor vs. Telefonu sürekli hazırda tutmak zor oluyor.
@hamdi İkinci el tel alıp bağlamak daha iyiydi bi zamanlar ama şu an bilmiyorum fiyatları. Webcam'ler gerçekten çok kötü ya.
@gt710gaming var aslında ikinci bi telefon ama nereye asacaksın. Monitörün üstünde sabit duruyor webcam iyi oluyor.
@hamdi Küçük tripodlar var hocam, belki webcam'den daha ucuza ve daha iyi kaliteye erişebilirsiniz ondan söyledim. Tabi ki size kalmış. Webcam daha pratik tabiki.
Logi Brio 100 alacağım sanırım. Enes Özen kıyaslamış ikisini de. Tek sıkıntısı görüş açısı dar biraz ama umrumda değil. Zaten toplantıda sadece yüzüm görünecek. 😀 https://www.youtube.com/watch?v=ROZYtjUbe98
Brio 100 kullanıyorum, memnunum. Beklentiyi yüksek tutmayın ama gayet güzel iş görüyor.
Aslında hoşuma gitti fena değil de ben sanırım elimdekini kurtarmaya bakacağım. Belki bi ışık ayarlarım o da mantıklı geldi.
İkinci attığın ürün konftel diye geçiyor, aslı bu, 2 kişiye aldırttım, ikisi de çok memnun kaldı, tam bir FP ürün https://www.hepsiburada.com/konftel-cam10-ptz-1080p-full-hd-usb-autofokus-4x-dijital-yakinlastirmali-cift-mikrofonlu-webcam-pc-kamera-p-HBCV000001522W?magaza=Hepsiburada&
Aslında gözüme çarptı ama adam videoda kıyaslamış. Logitech kalite olarak baya önde. Tek sıkıntısı çok dar açılı.
Bu da kapalı mekanda.