

Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 199 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Baseus ürünlerinde genel bir indirim var.
https://www.hepsiburada.com/kampanyalar/baseus-marka-aksesuarlarda-sepette-indirim-firsati
https://www.hepsiburada.com/baseus-energeek-gr11-145w-20-000-mah-geri-cekilebilir-dahili-type-c-kablolu-2x-type-c-1xusb-powerbank-uzay-gri-pm-HBC0000A37ZRA?magaza=Hepsiburada
@root61 buna muadil sayılabilecek Anker var bende yoksa yapıştırırdım.
çaktım geçtim, sağ olasın 🙋♂️ bu arada genel olarak baseus markalı ürünlerde %30 indirim varmış, ihtiyacı olan diğer ürünlere de bakabilir.
Ben de çaktım, bu fiyata bulunmaz bir ürün. Ardından hemen fiyat yükseldi.
Geldi bile 😀
@agah Hepsiburada deposunun bahçesinde mi oturuyorsunuz? 😀 Hayırlı olsun.
@root61 daha önceden de (yıllar önce) bilgisayar parçaları almıştım, o da sabah almıştım öğleden sonra gelmişti. İstanbul Bayrampaşa'da oturuyorum.
@agah bana da şimdi geldi. Normalde Zonguldak'a İstanbul'dan önce teslim ediyorlardı 😀
baseus sıkıntılı ya.
Enerfill serisi güzel.
Eski serileri kötüydü de güncel üretimler fena değil gibi. 10 Bin mah / 30w powerbank aldım 1 yıl önce gayet memnunum şu anlık.
Üç port 100w şarj aleti de 1.2kymış
https://www.hepsiburada.com/baseus-enerfill-super-hizli-fe11-2c-u-100w-sarj-cihazi-siyah-p-HBCV0000C5LU60?magaza=Hepsiburada
@umtk
@root61 daha önceden de (yıllar önce) bilgisayar parçaları almıştım, o da sabah almıştım öğleden sonra gelmişti. İstanbul Bayrampaşa'da oturuyorum.