#OtoSeyir Toyota Corolla 2022 1.5 Vision paket düşüncelerine girdim. Kullanan, kullanmış arkadaşlar varsa öneri, tavsiyelerini duymak isterim. #toyotacorolla
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1.5 de yatak sarma problemi var
Teşekkürler. Biraz sordum, bunu duyunca çevremdeki kullanmış olanlara. Bakımsız bırakılanlarda yaşanan bir problem olduğunu söylediler. Daha doğrusu toyota bu buna birşey olmaz kafasında yaklaşanlar yaşıyormuş genelde 😀
Ben beş yıldır kullanıyorum. Direksiyonda yaşadığım tasarım hatası ses dışında olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Direksiyon da biraz uğraştıktan sonra (servis sesi illa yerinde duymak istedi, video kaydı kabul etmedi vb.) garantiden değişti. Bakımlarını aksatmazsanız sorunsuz bir otomobil. Yalıtım, motor tepkisi vb gibi kriterler sizin için önemliyse bir test sürüşü yapın derim. Arabayla ilgili tek sıkıntı dışarıya taşan plastik aksam, sokakta parkederken illa bir yerlere sürtüyor 🙂 dikkatli olmakta fayda var.
Teşekkürler. İçeri ses alma olayını biliyorum. CVT şanzımandan kaynaklı ani hızlanmalar biraz zor oluyor ama japon sevdamdan geçemiyorum bir türlü 🙂
@7ocloguz her arabanın kendine göre eksileri oluyor maalesef. Ama bu bahsettiklerim büyütülecek şeyler değil. Bir süre sonra alışılıyor zaten. Önemli olan sorunsuz ve fiyatının hakkını veren bir otomobil olması. Hayırlısı olsun sizin için
@kaan-karsilikli Teşekkür ederim
Hocam 1.5 yerine 1.6 132 beygirlik alsanız sanki daha çok memnun kalırsınız. Ben ilk defa bir Toyota motorundan şikayet edildiğini duydum pek hayra alamet değil.
Piyasa fiyatının 300 lira altına alma imkânım var. Ondan ötürü çok cazip geliyor, ne yalan söyleyeyim. 🙂
@7ocloguz O zaman iş başka hocam. Alınır.
Toyota’lar konfor ve yalıtım olarak sıkıntılı.
toyota çok sağlam araba ben 3 sene bindim yine alsam araba toyota alırım net.. çok kaliteli sağlam stabil.... on numara araba.
Teşekkürler...
Marka farketmeksizin bu devirde atmosferik araba net yorar. Sorunsuz eyvallah ama turbo şart bence.
Turbo arızası +50k 😀