https://www.youtube.com/shorts/QYlUQinvq-0
Tuşlu Symbian telefonda yılların GTA 3'ünü çalıştırıp, oynamışlar. Sağlam emek var.
https://www.youtube.com/shorts/QYlUQinvq-0
Tuşlu Symbian telefonda yılların GTA 3'ünü çalıştırıp, oynamışlar. Sağlam emek var.
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
n95 zamanında bunu yapsalardı çıldırırdık heralde
Donanımdaki güce bak çıkan oyunlara bak... Nokia yok olmayı hak etmiş zaten.