Beyler e sim qr bulabilir miyiz? Yurtdışı telefonu 4 ay daha uzatmam lazım. İlk yaptığım işlemdeki e sim ile yapamıyorum. E sim paylaşımı yasadışı mı bilmiyorum. Öyleyse konuyu silerim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Konuyla ilgili Youtube videoları var. Oradan bulabilirsiniz.
Mobimatter uygulamasına bakabilirsiniz.
https://x.com/Hanniballbarka/status/2054520332191433124?s=20
Bunu kaydetmişim zamanında ama işim düşmefi hemüz. Çalışırsa hwber et
verdiği e sim ölmüş
İlk yaptığın e-sim ile niye olmuyor?
Plan zaten kullanılıyor diyor. İlk yaptığım 4 ay önce idi
@kgk ben anlamadım
https://www.speedtest.net/it/esimqr işinizi görür
samsung mu?
evet 25 ultra
@kgk benim 24u da aynı yahu. Bir tek samsungda var bu rezillik. 26u'da da var mı acaba? TAm rezalet
ben de s25 ultra telefonumda türktelekom e-sim kullanıyorum. fold7 ye geçiş yapıcam ancak fiziksel sim yok . hat annemin üstüne kullanıcısı benim. herhangi bir karekod ile fold7'de aktif edebilir miyim.