Bu Samsung telefonları bilgisayara nasıl bağlıyoruz?
Windows10 ile sürekli sorun yaşıyorum, bilgisayar donuyor veya aygıtı görmüyor.
İlla usb debugging falan açmak gerekiyor, altı üstü 2 fotoğraf atacağız USB den.

Bu Samsung telefonları bilgisayara nasıl bağlıyoruz?
Windows10 ile sürekli sorun yaşıyorum, bilgisayar donuyor veya aygıtı görmüyor.
İlla usb debugging falan açmak gerekiyor, altı üstü 2 fotoğraf atacağız USB den.

Son bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
5GB/s okuma yazma yapan SSD takılı girdiği şu triplere bak..
Kablonuzda, usb portunuzda falan sorun yoksa şu sürücüyü kurmayı deneyebilirsiniz.
https://developer.samsung.com/android-usb-driver
Bunu önceden de yüklemiştim yine aynısını yapıyor. İlla debugging açmak gerekiyor.
localsend kullan ne uğraşıyon kabloyla mabloyla
Normalde tak çalıştır olması lazım. Pc de veya kabloda bir soru. olabilir mi?
yok başka kablo ve cihazla da denedim, knox un cacık yemesi muhtemelen.
Google quikshare kur pcye. Dosya al ver. 30 gb veri alıp göndermişliğim var telefona.
https://www.android.com/intl/tr_tr/better-together/quick-share-app/
xplore wifi dosya paylaşımı yap zip olarak indir en temizi.
Wazzaptan kendime yolluyorum. Kaliteyi de çok güzel düşürüyor,tam istediğim 2kb boyutuna düşürüyor...
USB Bağlanma ile daha rahat olması lazım sanki.
Windows'un kendi phone link uygulaması düzgün çalışmıyor mu? kablo ile bağlamadan wi-fi 'den bile dosya alıp yollayabilirsiniz diye biliyorum. KDE Connect 'te çok başarılı bir uygulama, cihazlar arası dosya yollama, pc de ki medyayı telefondan yönetme, pano kopyalama, pc den sms yollama v.s özellikleri var.