Şu kargo şirketleri kargonun geç gelmesi kadar erken gelmesinin de sorun olduğunu ne zaman anlayacak acaba?

Yarın gelecek kargoyu bugün evde yokken getirmişler. 18:10'da kargoyu almaya gitim, 18:00'de kapattık dediler. Yarın sabah almaya gideceğim, tekrar dağıtıma çıkardık diyecekler. Daha önce yaşadım çünkü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap