Arora S1 elektrikli aracında bayi kampanyası var diye duydum 199.999₺’ye satıyorlar. Birde kapıda ödeme 12 ay taksit yapıyormuş!
Sizce dolandırıcı mı?
https://www.instagram.com/aroraelektriklimotorbayi?igsh=ZXRnMTl2cHJxOGo1

Arora S1 elektrikli aracında bayi kampanyası var diye duydum 199.999₺’ye satıyorlar. Birde kapıda ödeme 12 ay taksit yapıyormuş!
Sizce dolandırıcı mı?
https://www.instagram.com/aroraelektriklimotorbayi?igsh=ZXRnMTl2cHJxOGo1

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bayinin ahlakına kalmış, lakin hiç tavsiye etmem bu tür araçları.
@semih-karci Aroranın sayfasından Trabzon'da ki bayiye baktığımda adres aynı yazmışlar ama telefon numarası ve Firma adı farklı. Fiyat araştırması yapınca 2.ellerinden bile daha uygun fiyatta olması, bana pek güven vermedi.
200bin bile etmez. Jel akü çöp