Arora S1 elektrikli aracında bayi kampanyası var diye duydum 199.999₺’ye satıyorlar. Birde kapıda ödeme 12 ay taksit yapıyormuş!

Sizce dolandırıcı mı?

https://www.instagram.com/aroraelektriklimotorbayi?igsh=ZXRnMTl2cHJxOGo1

BeğenFavori PaylaşYorum yap