Herkese iyi günler, @bobrekus şu durumunda aklıma girdi: https://teknoseyir.com/durum/1795043 . İş yerinde kullanmak adına şu yastıktan almayı planlıyorum. Kullanan, faydasını gören var mıdır? Çalışma koltuğum çok rahatsız değil aslında ama işte biraz da para harcayasım var diyelim 😅. Yalnız biraz da utanıyorum böyle bir şey kullanmaktan. Onu nasıl aşacağım bilemiyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap