Şu b*ktan heriflerin diri diri yediği / pişirdiği bilmem kaçıncı farklı canlı türü. Şunun için veriyorum bu detayı: Hep şu salakça bahaneyle savunuyorlar ya, neymiş o canlıyı o şekilde pişirmezsen tadı acı oluyormuş, yok diri diri kızartmazsan dötünden siyanür cıhmasından ödürü kıyamed gopuyomuş ondan diri diri kızardıyorlarmış yoksam cani deyillermiş falan filan bi ton saçmalık. Bu kültürünü zktiğimin ego based Japonları canlıları böyle domine etmekten haz duyuyor. Gayet de iddialıyım bu gözlemimde, tamamen ego & tanrı kompleksi bence. Herhangi bir canlı üzerindeki mutlak kontrolü seviyorlar. Ben başka bi açıklama bulamıyorum valla, saçmaladığımı düşünen buyursun eleştirsin teorimi. Sahte tevazu altında bomboş bakın bomboş bi kültür bunlarınki yaa. Gidiyorlar avel gibi kokteyl yapma ayini düzenliyorlar barda misal. Allam izlerken kriz geçiriyorum tripler, sanki tanrı kokteyli yapıyormuşçasına havalar, bi duruşlar bir şeyler. geçen bi video vardı mafta babası restorana gidiyor nameste yapıyor yaşlı adam, "bakın saygı bunlarda başka yeaav" diye yorum yapıyor insanlar awgfıawojgaw yav bi ziktirin gidin egolu kompleksli aveller sizi. şunların kültürden irrite olduğum kadar çok az kültürden irrite oluyorum. valla Kürtler bile daha sempatik geliyor kültür olarak şimdi burada varsa şahsi algılamasın kültürü kastediyorum bireyleri değil.
https://x.com/Boldyboy1975/status/2039148728506855898

BeğenFavori PaylaşYorum yap