Geçenlerde paylaştığım laptop alındı şirket tarafından bana. İş bilgisayarı dahil evde 4 bilgisayar oldu 😀 birisini babam kullanıyor 2 tanesini ben bi tane dell g15 3060lı laptop var birde Huawei matebook d14
Bu fazlalıktan kurtulup Dell'i satsam mı diye düşünüyorum fakat bi yandan da iş bilgisayarı benim değil neticede, her ne kadar tüm it operasyonlarını ben yönetsem de 😕 ne yapmalıyım sizce? Evdeki kalabalığı mı azaltmalı? Yoksa lazım olur diye Dell laptopu tutup hala para eder durumdayken bekletip öldürmeli mi bilemedim...

BeğenFavori PaylaşYorum yap