Geçenlerde paylaştığım laptop alındı şirket tarafından bana. İş bilgisayarı dahil evde 4 bilgisayar oldu 😀 birisini babam kullanıyor 2 tanesini ben bi tane dell g15 3060lı laptop var birde Huawei matebook d14
Bu fazlalıktan kurtulup Dell'i satsam mı diye düşünüyorum fakat bi yandan da iş bilgisayarı benim değil neticede, her ne kadar tüm it operasyonlarını ben yönetsem de 😕 ne yapmalıyım sizce? Evdeki kalabalığı mı azaltmalı? Yoksa lazım olur diye Dell laptopu tutup hala para eder durumdayken bekletip öldürmeli mi bilemedim...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Güle güle kullan.
Keyfini çıkar hocam
Acele etme, zamanla satman gereken cihaz belli eder kendisini (elbette iş bilgisayarı değil).
Bence rafa kaldır, lazım olursa tak açarsın.
napacan satıp, yok pahasına gidecek zaten. at kenara dursun.
Apple olsa satılır de Dell gibi Apple harici markalar 2. elde para etmiyor hocam. Ben olsam ya hiç satmazdım dururdu. Ya da eşe dosta verirdim ihtiyacı olan.
Hayırlı olsun , Lenovodan memnun musunuz?
Biraz geç cevap veriyorum kusura bakmayın hocam, oldukça memnunum fedora kurdum harika çalışıyor cihaz.