Selamlar,
ailemde birinin telefonu son iki aydır haberimiz olmadan birleşik arap emirliklerine sms gönderiyormuş, ama mesajlar uygulamasında bu smsler görünmüyor. yanlışklıla bir yere tıklayıp zararlı yazılım yüklemişler gibime geliyor. Telefon xiaomi note13. Son iki aydır 15-20 TL ekstradan bu saçma şeye para gidiyor. TT müşteri hizmetleri tabi ki yardımcı olamadı, yurtdışına olan aramalar kapalı, yurtdışı kullanımı kapalı ama sms göndermeyi kapatma seçeneği sunmuyorlarmış. (neden acaba...?) Bu konuyu nasıl çözebilirim? arka planda sms atma komutunu veren uygulamayı bulmak mümkün müdür? Teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap