Selamlar,
ailemde birinin telefonu son iki aydır haberimiz olmadan birleşik arap emirliklerine sms gönderiyormuş, ama mesajlar uygulamasında bu smsler görünmüyor. yanlışklıla bir yere tıklayıp zararlı yazılım yüklemişler gibime geliyor. Telefon xiaomi note13. Son iki aydır 15-20 TL ekstradan bu saçma şeye para gidiyor. TT müşteri hizmetleri tabi ki yardımcı olamadı, yurtdışına olan aramalar kapalı, yurtdışı kullanımı kapalı ama sms göndermeyi kapatma seçeneği sunmuyorlarmış. (neden acaba...?) Bu konuyu nasıl çözebilirim? arka planda sms atma komutunu veren uygulamayı bulmak mümkün müdür? Teşekkürler.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ayarlardaki SMS izinlerine göz attın mı?
Bizim yüklediğimiz programların sms izinlerinde bir sorun bulamadım, ama tüm uygulamaları (sistem uygulamaları vesair) kontrol etmem mümkün değil, yüzlerce çalışan şey var...
@filarmonik SMS izin bölümünde tüm izin verilen uygulamaların gözükmesi lazım tek ekranda.
@ozgurg teşekkür ederim, o kısmı gözdem kaçırmışım. Bugün bakacağım.
Hatti baska telefonda kullanin yine devam ederse tt yi mahkemeye ver..
Zararlı yazılım 15TL ile uğraşmaz diye düşünüyorum
telefona bir kaç virüs temizleme programı yükleyip taratın. olmadı formatlayın kafanız raat olsun. normalde android sürümü çok eski değilse dışardan apk yüklemek için özel izin istiyor.
Telefondan fotoğraflar videoları vs yedekleyin sonrada komple sıfırlayın. Yani herşey olabilir bilemeyiz. Hele alet birde resmi cihaz değil de imei atılmış işte dirençli rootlu veyahut bootloader açık falansa o işler kelek sıfırlasan bile sorun olabilir. Sıfırdan rom atılacak falan o işler adamı cinnete sürükler malesef. 🙁
Fikir veren herkese teşekkürler. 👍