Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg 21 Kasım 2025 - 15:45 Bitcoin'i düşürmemenizi rica etmiştim ama görüyorum ki hala bu talebim gerçekleşmemiş. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 13 Boba Fett @bobafett 1k olduğunda alıp 100k'da satmayı planlıyorum. 21 Kasım 2025 - 15:46 Yanıtla Beğen 6 ömer akgül @tuhalf Bana 15k yeter. 20 de olur 21 Kasım 2025 - 16:21 Yanıtla Beğen 2 Boba Fett @bobafett @tuhalf 20k sattığımızda yine 1k'ya düşer ve aynı döngüye devam ederse olur. 21 Kasım 2025 - 16:46 Yanıtla Beğen 2 Chevron @chevron vergi hesaplayıcısı gelsin... 21 Kasım 2025 - 16:10 Yanıtla Beğen 3 Tai per Dog Un @alipektas Özgür Bey talebiniz arada kaynamış görmemişiz, iletiyorum şimdi Satoşi Bey'e. 21 Kasım 2025 - 16:47 Yanıtla Beğen 2 Boba Fett @bobafett kendisi, tatil sezonunda rahatsız edilmek istemiyor. 21 Kasım 2025 - 16:49 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg Teşekkürler. 21 Kasım 2025 - 16:49 Yanıtla Beğen Mafyasus @bobrekus . 21 Kasım 2025 - 19:33 Yanıtla Beğen 1 Chevron @chevron @bobrekus akşama ekşın var besbelli 21 Kasım 2025 - 19:43 Yanıtla Beğen 1 Player 1 @player-1 Kasım 2024 değerine geri dönmüş. 21 Kasım 2025 - 16:53 Yanıtla Beğen Aiberg @aiberg kutumda büyük hissediyorum 21 Kasım 2025 - 17:42 Yanıtla Beğen anıl @anil_ "Buy the dip" 😀 21 Kasım 2025 - 17:57 Yanıtla Beğen 2 Ceyhun @_amuderya Dipteyken toplayacaksın abi. Hiç bilmiyorsun. 😁😁 21 Kasım 2025 - 19:33 Yanıtla Beğen İptal
1k olduğunda alıp 100k'da satmayı planlıyorum.
Bana 15k yeter. 20 de olur
@tuhalf 20k sattığımızda yine 1k'ya düşer ve aynı döngüye devam ederse olur.
vergi hesaplayıcısı gelsin...
Özgür Bey talebiniz arada kaynamış görmemişiz, iletiyorum şimdi Satoşi Bey'e.
kendisi, tatil sezonunda rahatsız edilmek istemiyor.
Teşekkürler.
.
@bobrekus akşama ekşın var besbelli
Kasım 2024 değerine geri dönmüş.
kutumda büyük hissediyorum
"Buy the dip" 😀
Dipteyken toplayacaksın abi. Hiç bilmiyorsun. 😁😁