Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bilyelerin önleri temizlenir, yollar yapılır, eğimler verilir; hey gidi günler hey...
Semih Saygıner (Süreli)
https://youtu.be/1P7bhKDiayI?si=1pprQn9xU46WD2pU&t=219
Kuyu, Mors, Baş...
Ben hiç beceremedim şu misket işini ya. 😁
Şimdi düşününce misket ne güzel bir objeymiş. Camdan minik küreler, içlerinde renkli soyut detaylar.
Kemik, balyoz, bir ara mika misketler vardı.
@lterlemez 5'lik 10'luk falan sayardık renklileri
Eleman iyi fiske atıyor yalnız. Ben hatırlamıyorum böyle oynadığımı.
Mors, Kuyu...
@lterlemez "Kafa karış" vardı. Biz en çok kuyu oynardık gerçi.
@leventp Evet, hatırladım, karışla ölçmeler falan (ama farklı şekillerde oynandığını hatırlıyorum, yada benzer şekilde oynananlar ile karıştırıyor olabilirim -mesela, iki misket arası ölçülür x tane karış kadar yaklaşılabilirdi, atış yapacak misketin pozisyonundan-.) Bizim mahallede Mors, kuyu ve x'li baş daha çok oynanıyordu. Kafa karış pek sevilmiyordu nedense...
@leventp x'li başta, balyoz var yok, var ise şu ebat var, yok. Heyt be...
@lterlemez Çok pardon ya, bu kadar iyi oynadığımı hatırlamıyorum demek istedim.