Arkadaşlar f/p araç kamerası önerileriniz var mı? Malum ne olacağı belli olmuyor bir kamera takmak istiyorum arabaya.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ddpai n5 dual, 70mai a510, viofo a119
https://teknoseyir.com/durum/1737023
Ddpai almak makbulü ama ekstra parça alınca tam tadı çıkıyor. Obd modülü + hareket modülü almak lazım ekstra.
obd ile ne işi oluyor ki kameranın
@https sürekli kayıt için.
@kortex yalnızca enerji mi alıyor obd den? veri iletişim gibi bir olay yoksa (atıyorum kapıların, camların, tekerlerin vs. durumunu obd den okumak gibi) çok anlamsızmış. sürekli canlı olan tonla hat bulunur araçta zaten kamerayı beslemek için.
@https o kadarını bilmiyorum. Kayıt yaparken bir köşede hız bilgileri yazıyor muhtemelen o bilgileri de alıyordur.
70mai kullanbıyorum 2021 den beri memnunum
Şu araç kamerasını keşke standart yapsalar arabalarda. Çin markalarına ve elektrikçilere kimse kalmazdı.
Düzgün bir ürün, düzgün bir işçilik öneririm arkadaşlar. Yoksa akü bazlı sorunlar yaşanıyor.