Levent Pekcan'ın haftalık gündemlerde arada isimlerini andığı Mobisad yine bir şeyler fısıldıyor. Yazıyı okurken haftalık gündemlerdeki konuşmalar aklıma geldi.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

neyse, küfürsüz anlatacak bir yorum bulamadım.
.
Bunlara denilecek tek şey, lahanayı yerken kıtır kıtır sapına gelince mee.
Baskı yapa yapa, millet dışardan telefon almasın diye kayıt parası 30bin oldu, taksit 3 oldu.
Şimdi de kayıt dışı çok oldu, vergi ve taksit işini biraz gevşetelim diyorlar. Beter olun!
12 taksit geri gelse çoğu kişi bu yollarla uğraşmaz bence.Ben 8 plus çıktığında hattımın üzerine 24 ay taksitle almıştım.O zamanlar öğreniydim ve harçlıklarımı biriktirip azar azar ödüyordum.
Millet öğrendi artık, yarı fiyatına geliyorsa vaz geçmez sırf taksit için.
~60k lık telefonu 29a almıştım. 24 taksit yaparsalar belki düşünürüm.
Redmi 13 prk 512 gb 9k sirnak mardinde 6 ila 20 arasi da kacak telefon var.hepsi imei cakili
Kaçak telefon almaya yöneltip askere bir kurşun da sen atıyorsun. Savunma sanayine yardım diye 750 liracık parayı almaya uğraşacağına kaçakçılığa giden milyonlarca lirayı düşmana kaptırma.
bunu akape düşünsün önce 🙂 ülkeyi kurtarmak banamı kaldı :))
Herhangi bir konuda akla mantığa göre hareket ettikleri görülmüş şey değil ki zaten.
Ehonomi Cooh eyü yegeniiim..
Türkçesi bu.
kaçak telefonlardan eşek yetiştirme fonuna para toplansın..