Dostlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var. Telefon hattım eşimin üzerineydi. Kendisi ile davalı durumundayız. 6 gün sonra davamız var. Bu gün telefonu bir açtım hat yok. (Almanya'dayız) İptal ettirmiş. Numarayı üstüme alma şansım yok çünkü kontrat sahibi tamamen o. Hattın uygulmasına girdiğimde numara hala aktif görünüyor ama ben kullanamıyorum. Bir arkadaşım, yeni sim almıştır, seninkisini iptal ettirmiştir dedi. Şimdi asıl kritik durum şu, benim kanıtlarım, mesajlarım, videolar falan hepsi Whatsapp içinde. Koşarak marketten bir prepaid kart aldım. Şu anda telefona takarsam ve yeni numara olarak belirlersem, whatsapp bir sorun çıkarır mı ?

Yarın yeni telefonum ve yeni hattım öğlen 13:00 civarı geliyor zaten. Eğer bir sorun olmayacaksa prepaid kartı işin içine katarak durumu karmaşıklaştırmak istemiyorum. Bu telefonun ekranı falan kırık, ve bayağı eski zaten. Bu telefon böyle kalırsa eğer, birden bire whatsapp mesajlarının ortadan kaybolma şansı var mı ? Yoksa yarın yeni hat gelince önce bu telefona takıp Whatsapp'da gerekli geçiş işlemlerini yaptıktan sonra, (numarayı WP tanıdıktan sonra), yeni telefonu geçmeli miyim ? Benim için öncelikli olan dava ve telefon içindeki kanıtlar.

Ekran kaydını açıp bütün mesajları taradım zaten. Üstüne birde önemli yerlerin SS'ini aldım, ama davanın seyrine göre yeni şeyler lazım olursa diye bu WP büyük önem taşıyor, kendimi güvende hissetmem adına. Şu anda bu mesajları en güvenli elde tutma yöntemi nedir ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap