Dostlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var. Telefon hattım eşimin üzerineydi. Kendisi ile davalı durumundayız. 6 gün sonra davamız var. Bu gün telefonu bir açtım hat yok. (Almanya'dayız) İptal ettirmiş. Numarayı üstüme alma şansım yok çünkü kontrat sahibi tamamen o. Hattın uygulmasına girdiğimde numara hala aktif görünüyor ama ben kullanamıyorum. Bir arkadaşım, yeni sim almıştır, seninkisini iptal ettirmiştir dedi. Şimdi asıl kritik durum şu, benim kanıtlarım, mesajlarım, videolar falan hepsi Whatsapp içinde. Koşarak marketten bir prepaid kart aldım. Şu anda telefona takarsam ve yeni numara olarak belirlersem, whatsapp bir sorun çıkarır mı ?
Yarın yeni telefonum ve yeni hattım öğlen 13:00 civarı geliyor zaten. Eğer bir sorun olmayacaksa prepaid kartı işin içine katarak durumu karmaşıklaştırmak istemiyorum. Bu telefonun ekranı falan kırık, ve bayağı eski zaten. Bu telefon böyle kalırsa eğer, birden bire whatsapp mesajlarının ortadan kaybolma şansı var mı ? Yoksa yarın yeni hat gelince önce bu telefona takıp Whatsapp'da gerekli geçiş işlemlerini yaptıktan sonra, (numarayı WP tanıdıktan sonra), yeni telefonu geçmeli miyim ? Benim için öncelikli olan dava ve telefon içindeki kanıtlar.
Ekran kaydını açıp bütün mesajları taradım zaten. Üstüne birde önemli yerlerin SS'ini aldım, ama davanın seyrine göre yeni şeyler lazım olursa diye bu WP büyük önem taşıyor, kendimi güvende hissetmem adına. Şu anda bu mesajları en güvenli elde tutma yöntemi nedir ?
bildiğin üzere kendisi senin numaranla whatsapp kurarsa sen artık giremezsin. Bu nedenle bence o telefonda artık interneti tamamen kapat whatsapp başka telefonda aktifleştiğinde telefonunun haberi olmasın çevrimdışı mesajlara ulaşabilir olursun hiç olmazsa.
Katılıyorum, WP kurulu telefon hiçbir şekilde internete bağlanamamalı, bir anlık dalgınlık telefondaki WPye erişimi imkansız kılabiilir. SIM de takmayın, airplane uçak modunda çalıştırın ama wifi da kapalı ollsun. Yeni hattı (yeni numara) yeni telefona takın bununla ilgisi olmasın.
Peki yarın yeni hattım geldiğinde bu telefona takıp, geçişi gerçekleştirebilir miyim ? Eğer bu numara ile whatsapp kurmadıysa ? Çünkü buraya ilk geldiğimde, eski hattım tamamen pertti, ve yeni hattımı taktığım gibi sadece google hesabımı girdim ve Whatsapp yeni numarama geçti. Ama bu 3 yıl önceydi. Değişen bir şey var mı ? Yarın sabah ilk iş bunu yapmayı planlıyordum ancak şimdi korkudan telefonu internete kapattım. Yani eğer birisi bu numaranın üzerine WP kurmadıysa, yeni numaramı, bu telefona takıp, eski no'ya erişim olmasa bile geçişimi gerçekleştirebilir miyim ? Yoksa eski numaraya erişim olmak zorunda mı ?
@freshmind o konuyu bilmiyorum hocam ama riske girmezdim.
@mali5481 Bu sırada PC'den whatsapp web kullanıyor olmamda bir sorun olmaz değil mi ? Telefonu her şeye kapattım, uçak moduna aldım. O mesajlar orada duracaktır diye düşünüyorum ?
@freshmind girebilirsin telefonun haberi olmaz olduğu gibi kalır internet olmadığı sürece. web kullanmak için telefonu aç demediği sürece sorun yok.
telefona simkart takmasanız bile whatsappı açıp istediğiniz kişiye mesaj atabilirsiniz. tek şart whatsappa ait olan numara ile başka başka bir whatsapp hesabı açılmaması.
Numara gitmiş, karşı taraf WP de kurmuş olabilir. Internete bağlanırsa yanar.
@oniki kurmadıysa tam fonksiyonlu çalışabilir ama kurup kurmadığını anlamanın bi yolu yok heralde
Hatta para yüklersen en azından aktif olur kapanmaz
Hiç bir sms falan atamıyorum, mobil app'e de giremiyorum. yüklemeyi nasıl yapacağım ki ?
Tüm sohbet geçmişini dışarı aktarma seçeneğiyle hepsini aktarsanız olmaz mı, her şey çözülmüş olur.
Bunu yaptım zaten. Gem drive'a hem mail'e yollattım. Ancak txt olarak ve img olarak atıyor hepsini. Polis bunları delil olarak kabul eder mi ki ? Doğrudan telefon üzerinden olmasındansa ?
Önlem olarak cihazınızı internete bağlamadan whatsapptaki yazışmaları vs dışarı aktarın derim. Dışarı aktardıktan sonra internete bağlayın ueni sim kartınıza geçirin.
Kanıt olarak kullanmak gerekirse nasıl olacak? İşin bir de o yönü var 🤔
@oniki ss alın, video çekin, ekran kaydı alın
İşte bu yüzden insanlarla tam uyuşmadan evlenmiyoruz 😀
İnsanlar değişebiliyor (kendimiz de karşı taraf da)
@oniki bence insanlar değişmez, sadece size uyumlu gibi gözükürler ama içindeki gerçek kişiliği sonradan ortaya çıkar, rol yapmayı bıraktığı zaman işler kötü gitmeye başlar.
@xahve Ben kendi adıma yıllar içinde değiştiğimi - geliştiğimi - düşünüyorum. Tabi değişmeyen bir iç çekirdek var onu kabul ederim. Ama en basitinden içki sigara 2 taraf da kullanırken 1 tarafın bunları bırakması, rol değil, gerçekten inanarak, anlaşmayı çok güçleştirebilir ki fiziksel değil ruhsal, düşünsel değişimlerin etkisinin daha da fazla olaağını düşünüyorum.