iPhone 15 Pro serisinin eylem butonuna ChatGPT'nin yeni konuşma asistanı atanıyor. Çok işlevsel oldu şu an. Ayrıca şaka maka inanılmaz iyi olmuş. 2 saattir kendi kendime konuşuyorum botla. Naber dedim, iyidir senden, bugün planın ne falan diyor bana 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 218 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Trip de atmıyor üstelik.
Bu ne Sub girl 😀
Gün gelir de makinelerle savaşırsak önce seninle hesaplaşacaklar 😀
Nazik olsana abi niye böyle yapıyosun 🙁
Bi sktr git aq diyip bir daha cevap vermezse işte o zaman olmuş demektir😀
Yaşandı 😀
https://eksiseyler.com/chatgptnin-irkci-kufurlerine-maruz-kalan-eksi-sozluk-yazarinin-yasadigi-ilginc-olay
@agab hah işte bu. Hakettiğimiz bu çünkü insanlık olarak😀
Heryerde ücretsiz denilmiş ama sanırım Plus alana ücretsiz değil mi?
free plan sahiplerine de ücretsiz şuanda.
@mehmet Bende halen açık değil, anlamadım.
Nasıl aktive edeceğiz
Uygulamasını indirince buraya otomatik seçenek çıkıyor voice chat diye