türkiyeye çikolatayı hammadde olarak getirip pazara dağıtan firma kahve dünyası (altın marka) zaten isterlerse en kaliteli çikolatayı üretirler paradan haber ver
Bunları ben de çok seviyorum ama içeriğindeki yağ (palm yağı) ve lesitin (soya lesitini) sebebiyle uzak durma kararı aldım. Malesef en kalitelileri dahil hemen hepsinde bunlar var.
Edit; sizin paylaştığınızda palm yağı yokmuş bu çok iyi ama %35 fındık +%5 kakao = %40 yapıyor, kalan %60 şeker, süt tozu da çok sağlıklı değil malesef 🙁 yine de Nutella ve türevlerinden daha iyi.
Bugün radikal bir kararla şunu aldım bende. En azından tamamen fındık ve fındık yağı. Yok soya lesitini, yok glikoz şurubu, yok palm yağı artık düşünmem gerekmeyecek. Üzerine bal sürerek tüketme planım var. Tabii yine ölçülü şekilde. Fazlası zarar.
Buraya bakmanızı öneririm çeşitli ürünlerini denedim hepsi birbirinden iyi zaten giresunlu ordulu olanlar kendi fındıkları yoksa yerel olarak bu markadan alırlarmış öyle söylerler.
Aynı fikirdeyim 1 o 2 bu.
Kahve dünyası fındık kreması çok övülüyor harbiden o kadar iyi mi?
Kilo vermeye çalışan biriysen hiç tadına bakma, aman deyim. Ben muzla beraber yiyorum, inanılmaz oluyor.
türkiyeye çikolatayı hammadde olarak getirip pazara dağıtan firma kahve dünyası (altın marka) zaten isterlerse en kaliteli çikolatayı üretirler paradan haber ver
Bunları ben de çok seviyorum ama içeriğindeki yağ (palm yağı) ve lesitin (soya lesitini) sebebiyle uzak durma kararı aldım. Malesef en kalitelileri dahil hemen hepsinde bunlar var.
Edit; sizin paylaştığınızda palm yağı yokmuş bu çok iyi ama %35 fındık +%5 kakao = %40 yapıyor, kalan %60 şeker, süt tozu da çok sağlıklı değil malesef 🙁 yine de Nutella ve türevlerinden daha iyi.
Bugün radikal bir kararla şunu aldım bende. En azından tamamen fındık ve fındık yağı. Yok soya lesitini, yok glikoz şurubu, yok palm yağı artık düşünmem gerekmeyecek. Üzerine bal sürerek tüketme planım var. Tabii yine ölçülü şekilde. Fazlası zarar.
Nereden aldınız ve kaça
@hasans Almanyadayım, ama Türkiye fındığın anavatanı, Fiskobirlik’de filan olmalı fındık ezmeleri.
@coppermine var da bunun gibisini bulmak mesele 🙂
Ben kahve dünyasının fındık kremasından ayda 12 kavanoz yiyorum maksimum 10 sene sonra ölürüm gibi geliyor 😀
https://gursoyshop.com/
Buraya bakmanızı öneririm çeşitli ürünlerini denedim hepsi birbirinden iyi zaten giresunlu ordulu olanlar kendi fındıkları yoksa yerel olarak bu markadan alırlarmış öyle söylerler.
Tarım kredi %40 fındıklı olanını da deneyin güzel
Bunda yanlış bilmiyorsam palm yağı vardı.
@huseyinekrem Yok galiba şuan önümde baktım ne palm yağı ne türevlerini gördüm.
@mustafanr.
@mustafanr Pamuk yağı varmış, palm yağı en azından gıdasal bir yağ. Pamuk yağı düşman başına.
Paketlenmiş hiçbir ürün baya iyi olmaz , sadece iyi olur
Bu yargınızı kıracak iki ürün biliyorum, ben de hayatımda başka böyle paketli hazır gıda görmedim. İkisinden de bahsettim zaten.