Arçelik'in kurumsal markası Beko oluyor
Arçelik kurumsal markasında değişime gidiyor. Arçelik AŞ'nin Türkiye de dahil tüm coğrafyalardaki kurumsal markasının Beko olacağı açıklandı.
https://www.capital.com.tr/haberler/tum-haberler/arcelikin-kurumsal-markasi-beko-oluyor
#HaftalıkGündemeMalzeme
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İkisi de kurumsal değil mi bunların? Arçelik adı artık Beko mu oluyor? Anlamadım
Arçelik ve Beko aynıydı zaten. Beko ürünleri genelkde yurtdışında ve bir tık daha kaliteliydi. Şimdi Her yerde sadece Beko olacaklarmış. Yani Arçelik Beko oluyor evet. En azından ben öyle anladım.
Artık beko marka ürünler görücez demek oluyor.
@orkkoc Whirpool u aldıktan sonra Beko Europe kuruldu. Tümünü bunun altında topluyor. 🙂 Bizede iş çıktı 🙂
Arçelik daha güzel bir isimdi
Bekonun logosu altındaki eğik çizgi göze güzel gelmiyor