Neredeyse otuzuma dayandım ama halen herhangi bir yerde çok basit bir şekilde çözülebilecek küçük/büyük sorun gördüğümde sinir oluyor kafamı yoruyorum. Değiştiremeyeceğim şeyleri kabullenmek konusunda direniyorum resmen. Sanırım hiçbir zaman olgunlaşamayacağım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap