Çinli bir arkadaşım koronanin tekrar ortaya çıktığını söyledi epey insan hastaymış…
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yok olmadı zaten ve hiç olmayacak da, diğer hastalıklar gibi.
gelsin gelsin bi o eksikti
çok lazım.
😁 iyi eğlendiriyorsunuz beni
İngiltere de Eris isimli varyantı yayılıyor diye haber var.
Bir yere gitmedi zaten 😀 EG.5.1 isimli bir varyant uçuruyor. Sonsuza kadar yaz kış hasta edecek 2022 yazından önce geçirenleri.
Şu an bizim ofiste 2 kişi korona. Lokasyon: Almanya
İnsanlar yaz aylarında deli gibi rotasyon yaptığı için yeni varyantların çıkmama ihtimali yok.
Umurumda bile olmaz. Bi daha yemezler.
Yüzde yüz öldüren corona çıksa da hepimiz ölsek
bitti o iş.
Oohoo super.