

Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yedi uyurlar neymiş ya la. 🤣
Ashab-ı Kehf imiş 🤔
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ashâb-ı_Kehf
Canım bu yorumu yazdıktan sonra baktım zaten. O kadar üşengeç değilim 🤣
@ersoy görürsem selamını da iletirim.🤣
Okumazlar.
Yakında beslenmeyi bu şekilde halledicezz
ne güzel işte hep filimlerde hap kullancak deniyordu ona ilk tükiye geçecek. 😀
@outrun 34TL öğün için uygun ama doğal olarak kullanmadan güvenemiyoruz.
@outrun ancak hafif geçilen bir öğün için olabilir. Sabah yemeyi sevmeyenler için sabah veya akşam yemek istemeyenler için akşam menüsü. Ben de denemediğim için bir yorum yapamıyorum. 200 ml süt ile yapılsa 120 kcal de oradan gelir aslında.
@outrun tamam hocam, yorum bekliyorum. Ben de duruma göre günde bir öğün olarak kullanabilirim.
@outrun standart olanını mı aldın?
@outrun shaker, yüksek proteinli ve normal proteinli sipariş ettim. Süt ile mi yaptın yoksa su ile mi?
@outrun tat olarak yorumunu beklerim.
@outrun ben de kampanyalı olanları seçtim. Normali Caramel Latte, yükseği Cookies Dream. Shaker da ekledim.
Niye ben sürekli yapılan zamlara alışmak zorunda mıyım?
https://www.youtube.com/watch?v=0l53XaagbGU