Arkadaşlar uygun fiyatlı termal macun önerin, ama iş gören bir şey olsun.
Bundan 1 gram mı alayım,
https://www.n11.com/urun/thermal-grizzly-aeronaut-1gr-yuksek-performans-termal-macun-33874859?magaza=mtbilisim
Yoksa bundan 4 gram mı.
https://www.n11.com/urun/thermal-grizzly-aeronaut-1gr-yuksek-performans-termal-macun-33874859?magaza=mtbilisim

Gittim Vatan'dan CoolerMaster aldım 87 liraya....
AMD A6 3400M + AMD Radeon HD 6xxxx serisi harici gpu'lu ASUS K53TA sistemimi CrossFire ile çalışırken 60 derece ve altında tutuyor (bayram tatili esnasında yenileme yapıldı). Şimdilik fena değil. Sistemi merak ediyorsanız, TS blogunda kasa değişimi hikayesi esnasında tanıtıyorum biraz.
Linkler süreyya hanım'ın değişimi gibi. 😀 Aynılar.
İyi bir satıcıdan alın. Artic gibi bu Grizzly'nin de çakmaları çok var. Dikkat edin.
Bu ne la, aynı ürünü koymuşum iki tane 🙂 değiştiriyorum diğerini görmemişsiniz, buna da bir bakın.
https://www.n11.com/urun/wipaste-c2-4g-6-wm-k-yuksek-performansli-termal-macun-3361376?magaza=wipaste
@alpolic_fr Hocam bunun termal iletkenliği düşük. Grizzy'nin 8.5vmk bununki 6. Aslında MX6 bunların hepsinin tokatlarda biraz tuzlu. Alternatif olarak MX-4'de olabilir. Onun iletim değeride Grizzy ile aynı. Benim demirbaş macunumdur.
Ben bunu kullanıyorum, çok memnunum.
https://www.n11.com/urun/cooler-master-mastergel-pro-termal-macun-3018029
Macun yenileme zamanı gelince bunu almayı planlıyorum.
https://www.akakce.com/termal-macun/en-ucuz-thermal-grizzly-tg-c-001-r-conductonaut-likit-metal-1gr-73w-yuksek-performansli-fiyati,1412601111.html
En iyisi bu da, felaket bir şey bu. İşlemci üzerinde yazı mazı bırakmıyor, metali kazıyor adeta.
@alpi350 Canı sağolsun 🙂
@achfighter Bunlar laptop ürünleri için birebir. Ekran kartı çipinde de harika olur. Masaüstü CPU'da fazla kaçar. Yazıları sildi mi işlemcinin değeri düşer. 😀
118 lira olmuş ama https://www.vatanbilgisayar.com/cooler-master-htk-002-high-performance-thermal-macun.html
Ben bir süre bunu kullandım.
Aşağıdaki macun ile kolay kolay 90 dereceyi görmeyen laptopum, yukarıdaki macun ile 95 derecenin altına inmiyordu.
https://www.n11.com/urun/cooler-master-mastergel-pro-termal-macun-3018029
@undefined: Doğrudur, performans değişken olabiliyor.
@undefined Yukarıdaki hangisi.
@alpolic_fr https://www.vatanbilgisayar.com/cooler-master-htk-002-high-performance-thermal-macun.html
Dün bunun ile FX8320'mi de tazeledim. Başımdan geçenleri de çok kısa şekilde anlatarak....https://teknoseyir.com/durum/1657265
Eksik koymuşum. https://www.n11.com/urun/wipaste-c2-4g-6-wm-k-yuksek-performansli-termal-macun-3361376?magaza=wipaste
Valla ben 4 gr olandan yapıştırıp aldım 103 liraya. Benim Thinkpad kolay sökülüp takılıyor zaten, aklıma düştükçe macunu yeniliyorum, kenarda bulunsun 😀
@orcun Yok masaüstü.
@orcun Yok yaw ne işim var, sıradan oyun oynayan adamım ben.
Ben en son bunu almıştım: https://amzn.eu/d/6XjIG1L
Arkadaşlar sıvı metal işine ne diyorsunuz? Gigabyte g5 me model laptobum var 3d çizim render falan çok ısınıyor denesem mi diyorum