Levent ağabeyin Apple’a gıcık olmadığı zamanlar 😀
https://youtu.be/7cX3Y5Gt7xA
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 272 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Yav adamın gıcık olduğu falan yok, neyse onu söylüyor millet de kutsallık derecesinde appleı sevdiği için böyle geliyor onlara.
Appla müritlerine diyecek bir şey bulamıyorum. Şimdi Vision pro ya çıldırmış durumda. Ama LP de objektif bakamıyor.
@erhanm Gayet objektif bakıyor, nesi objektif değil?
@erhanm Gündemde izledim vision proya gayet objektif bakmış.
@kortex ben Vision pro için demedim. Apple a genel bakışından bahsettim. Vision pro yorumunu izlemedim zaten. M serisi platform ile muazzam bir atılım dönüşüm başlattı. Ne zaman konusu açılsa küçümseyerek konuştu.
@erhanm Konu başlıkları :
Sadece Arm Pozitif
Arm ve M serisi Nötr
Sadece m serisi Negatif 😀
@kortex 😀
100 dolar dediğin 200 lira lafı geçiyor 🙁
Hala gıcık değil ki? Vizyon Pro yorumu örneğin. Gayet nötr. Halbuki adı geçen firma bu konuda en deneyimli ülke bilişim yazarını adamdan saymıyor. Traktör simülatörünü de biliyor PS'nin çözümlerini de. Tek eksiği Vario'nun ürünleri olsa gerek (burada olsaydı sorardık).
Ticari olarak ticareti zarar gördüğü için eleştirmesi de doğal.
https://teknoseyir.com/durum/1647151
Cep telefonlarının sürekli ileriye gittiği dönemler. Altın sarısı renk bu kasaya çok yakışıyordu.
Düşürsen de en fazla gövdede tırtık vs. oluyordu. Arkası cam değil, hasar zor.
Bu kasa gerçekten efsaneydi.
@qubit Aslında alt ve üstteki şeritler camdı fakat kolay kolay kırılmıyordu.
@behzat herhalde darbeyi dış çerçeve aldığı için. Telefonu bulursam bir bakayım.
@behzat sanki lamine camdı. Plastik gibiydi diye hatırlıyorum.
@qubit
Bence de gayet yanlı ve negatif. Vision Pro hakkında pozitif söylediği tek şey bu piyasayı acayip hareketlendireceği ve yukarı taşıyacağı. Bir kere Apple ekosistem kullanıcı olmadığı ve deneyimden çok donanım önemsediği için ona göre cihazın donanımı var olan teknoloji ki haklı. ama bu bir ürün ve deneyim ön planda ve Apple zaten donanımdan çok deneyim ve ekosistem satan bir firma.