Yazlıktaki sokağımıza Fiber döşemişler, aboneliği olmayan tüm komşularımıza GPON tanımlamışlar.
Benim ADSL aboneliğim olduğu için bana tanımlamamışlar, yazlık internet olduğu için değişiklik yapamıyorlarmış, Ümit Önal'a yazdım aradılar ama size Fiber veremiyoruz, ekiplerle konuştuk ne zaman tanımlanır bilemeyiz dediler.
Yani ben hariç tüm mahalle GPON'a erişebiliyor, ben ADSL alıyorum. 🙂
.
Edit: Komşumun adresi üzerinden başvurup Netspeed internet alacağım. Adıma olan 1 internet 1 mobil Türk Telekom hattının da bugün kapanış işlemlerini başlattım. Birkaç gün içinde üzerine herhangi Türk Telekom hat kalmaycak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap