Çok iyi oran değil mi ya 😀 ihtiyacım yok ama bu enflasyonda çekip değerlendirmekte lazım gibi

Çok iyi oran değil mi ya 😀 ihtiyacım yok ama bu enflasyonda çekip değerlendirmekte lazım gibi

Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu yeni mi ? geçenlerde baktığımda oran daha da yüksekti.
Geçen mesaj atmışlar kampanya diye yeni bakma fırsatım oldu
@stroker beleş hocam sardır bi şeyler.
Aynen o 1.36 sanırım o daha mantıklı aslında hepsinimi çeksek seçim öncesi 😀😀
250k verseler çekicem 12 ayda 170k limit var 😀 vermiyolar
İhtiyaç kredisi için çok iyi bir oran.
Az önce yapı kredi aradı 2,59 diyorlar. Güldüm kapattım 😀
peki mb faiz arttırırsa çektigimiz taksitli nakit avansın faizi artmaz mı
@liara çünkü faiz indirimlerinde yansıyor sonraki taksitlerin faizide düşüyor