27.12.2022 tarihinde pasaport başvurusu yaptım. Hala gelmedi. Bu tarz bir durum yaşayan ya da duyan var mı? Aradım 1 ay önce aciliyet bildirdim fakat yine de yok. Aralık ayında çok yoğun başvuru oldu dedi telefondaki adam. Doğrudur ama bu kadar da uzar mı yahu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap