TS'de incelemesi olan philips airfryer almıştım zamanında 300 liraya 🙂 Ama 2 sene bile gitmedi. Haftada 2-3 kez tavuk pişirdim, patates yaptım. Bun rağmen yağ içinde kaldı üst bölüm. Ayrıca tava kısmında da aşırı yağ birikti. Ve hiç bir şekilde de çıkaramadım yağı. Her kullanımdan sonra yıkamama rağmen oldu bunlar. Böylece yağdan gelen aşırı berbat koku ve tat yemeklere geçmeye başladı ve attım aleti çöpe. Üst kısmın temizlenmesi imkansız gibiydi. Şimdikilerde de aynı teknoloji var merak ediyorum.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam o zaman ürün manuel düğmeli miydi dijital miydi? Şimdiki ile mutlaka farklar vardır ama temelde aynı alet aslında.
mekanik düğme vardı.
Benim için çok değerli bir yorum oldu. Bir süre daha erteledim almayı bu sayede. Teşekkürler 🙂
@digitalanimal Airfryer lobisi bunları başta söylemiyor tabi.
Bu cihazların tamamına yakınında aynı durum söz konusu.
Dolayısıyla bir şeylerin eksik düşünüldüğü kesin. Biraz daha gelişmesi lazım bu cihazların.
Mesela Cosori'nin alttan ve üstten rezistans modelleri çıkmış geçende gördüm.
Çift rezistans aslında bu cihazlar için farz iken bu durum yeni bir gelişmeymiş gibi yeni ürün olarak görücüye çıkıyor.
Ulan madem yapabiliyordunuz, bunu başta niye yapmadınız diye sorarlar adama.
Sonuçta yeni bir şey icat etmiyorlar. Aynı rezistans tabana da koyuyorlar.
Bu da işte markaların ne kadar dürüstlükten uzak bir tavır sergilediğini gösteriyor.
@kelime rezistans 😀
Şu video aklıma geldi:
https://www.youtube.com/watch?v=Q_nIV36GZbM
😀
Yağı çok kurutmamak gerekiyor, ben de aldım (çok daha yeni tabi ki değişime uğramıştır şimdiye -iyileştirme yapmışlardır-); hazne ve sepette sıkıntı yok ama fan+rezistans koruması dediğiniz gibi, yağ yapıştımı kuruyor kalıyor. O yüzden, üst tarafı arada bir temizlemekte fayda var. Bir de şimdi pişirme kağıdı çıkmış, airfrier'lar için....
Bir de temizlemeye başlamadan önce biraz ısıtıp, yumuşatmak lazım yağı...
Yağ sorun değil iğrenç olan çok tüketilen yüksek düzeyde işlenmiş karbonhidrat diyeti.
@fonti Saf sızma zeytinyağı ise şifa. 😀
Oran ve miktarı nasıl ayarlıyorsunuz?
@turker: 1/2 su ve sirke ile 1 saat yetiyor mu? Sonrasında bir şey yapıyor musunuz? Doğrudan haznesine mi yoksa bir kabın içine mi koyuyor sunuz? Ve son olarak da toplam miktar, 1 L, 2 L...?
@turker: Teyit amacıyla; 1 L olacak şekilde 2x0.5L (su+sirke), haznesine konarak 1 saat süre ile 120 derecede, gerekir ise 0.5 saat daha 120 derecede çalıştırıyorum.
Bu arada fark ettim ki hava çıkışının baktığı fayansa da yağ atıyor, buhar ile birlikte (anormal durum değil ama benim aklıma gelmemişti. Allah'tan fayans, normal duvar olsa çok kötü durum).
#Temizlik
@temp evet ama pişirmeden tüketmek gerek onu da.
@turker: Tamamdır, en açık şekildeki talımat bu, teşekkür ederim. İlk fırsatta deneyeceğim.
Tefal Actifry'ın temizliği daha kolay bence.
@turker: Deniyorum, şimdi...