TS'de incelemesi olan philips airfryer almıştım zamanında 300 liraya 🙂 Ama 2 sene bile gitmedi. Haftada 2-3 kez tavuk pişirdim, patates yaptım. Bun rağmen yağ içinde kaldı üst bölüm. Ayrıca tava kısmında da aşırı yağ birikti. Ve hiç bir şekilde de çıkaramadım yağı. Her kullanımdan sonra yıkamama rağmen oldu bunlar. Böylece yağdan gelen aşırı berbat koku ve tat yemeklere geçmeye başladı ve attım aleti çöpe. Üst kısmın temizlenmesi imkansız gibiydi. Şimdikilerde de aynı teknoloji var merak ediyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap