Çok satanlara bir bakayım dedim, iphone 11 halen en çok satan model hem de 17bin TL’ye 🙂

Güzel model, kullandım da hatta hala kullanabilirim belki; ama 3 seneden fazla olmuş çıkalı.

Demek insanlar için başka mantıklı cihaz yok, piyasa o kadar kötü..

BeğenFavori PaylaşYorum yap