Üzümlü kekim bugün son defa bir şirkete teslim edildi bir daha üretilmeyecek. Bir 15 yıl daha göklerde kargo 747'lerini görürüz ama bir 747 ile seyahat edemediğim için hep içim buruk kalacak.
https://twitter.com/HavaSosyalMedya/status/1620436311009288192?s=20
Yolcu uçağı>Kargo uçağı>Dandik Asya-Afrika ülkelerine yolcu uçağı olarak satış.
O zaman yeni nickin = Uçakları Seviyorum @boeing
Aklımı karıştırma 😑
o zaman bunun şerefine x-plane'de bir 747 uçuşu atayım 😀