@maxemilian 40gb'lık paket yanlış hatırlamıyorsam 270₺ vs olması lazım. 2022 Ağustos aylarında bu şkeildeydi. Şimdi hepten uçmuş yani hay aklıma tüküreyim ben niye o zaman paketi değiçtirmedim ki... Şimdi kökünden kazıklanacam. Tekrar'dan yeni zam getirirler mi?
@oguzcavusoglu gelebilir ama sonbaharda yapıyorlar sanırım zamları.
İlkbaharda da yapabilirler tabi.
Bu aralar biliyorsunuz... MH çıtlatabilir.
Hatta yapmadan müşterileri arıyorlardı eskiden. En azından beni arıyorlardı
25 GB için 63 TL şuan ki piyasada bedava. Çekim gücünden memnunsan bence çok iyi.
Demek ki Türkcell yine zam yapacak.
Zaten yaptı ki daha ne yapacak, acaba ben şimdiden paketi değiştirsem mi zaten yetmiyor😬. Ne diyorsunuz hocam,
@oguzcavusoglu Bilmiyorum hocam Vodafone kullanıyorum ben.
@oguzcavusoglu aynen 40 dan 90 a çıktı paket
@maxemilian 40gb'lık paket yanlış hatırlamıyorsam 270₺ vs olması lazım. 2022 Ağustos aylarında bu şkeildeydi. Şimdi hepten uçmuş yani hay aklıma tüküreyim ben niye o zaman paketi değiçtirmedim ki... Şimdi kökünden kazıklanacam. Tekrar'dan yeni zam getirirler mi?
@oguzcavusoglu gelebilir ama sonbaharda yapıyorlar sanırım zamları.
İlkbaharda da yapabilirler tabi.
Bu aralar biliyorsunuz... MH çıtlatabilir.
Hatta yapmadan müşterileri arıyorlardı eskiden. En azından beni arıyorlardı
@maxemilian eskiden öyle bir olay vardı. Zam geleceğini söylüyorlardı şimdi öyle de yapılmıyor bi açıyorsun fiyatlar değişmiş 😬
@oguzcavusoglu o doğru vala planlıyamıyorlar
Evet Youtube logosu var görsellerde.
Aynı tarife 53,25 TL ödüyorum. 146 gün kalmış tarifenin bitmesine.
Bimcell 20 GB 75 TL, umarım uzun süre daha devam eder.