Yurtdışına uzaktan iş yapanlar ödemeyi nasıl alıyorlar bilgisi olan veya öneri vermek isteyen var mı?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Western Union’dan alan duymuştum
İlginç, araştırayım bakalım çok teşekkür ederim
Aman ha. Western Union dolandiricilarin sistemidir. WU kullan diyen adama akli olan herkes dolandirici olarak bakiyor. Oyle diyeyim.
transferwise ile gönderdim 350 euroya yaklaşık 5 euro komisyon kesti aynı gün de hesaba geçti.
Çok teşekkürler
Wise güzel ama ana parayı tutmak için iyi değil, aracı kuruluş olarak çok iyi.
Çok teşekkürler
@nokya Yanlış bilmiyorsam EUR için merkez bankası garantisi yok(ufak miktarlar hariç). Batarlarsa parayı size verecek bir kuruluş yok.
Teşekkürler, bakayım buna da
@norego Anladım maalesef hiç daha önce böyle bir işim olmadığı için hiç bilmiyorum böyle şeyleri. Hani sadece duyuyordum eskiden Paypal vardı çok iyiydi şimdi yok zorlanıyor yurtdışına hizmet işi yapanlar çok zor oluyor vs diye.
Uption diye bir uygulama var o işine yarayabilir. Avrupa hesabı açıp onun ibanını verebiliyorsun karşı tarafa anladığım kadarıyla.