Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar internet olayını hortlatacağım 🙂
Şu aralar Netspeed firmesının 75mb down 8mb up vdsl paketini kullanıyorum ve memnunum, keza her firmada olduğu gibi Netspeed de zam yaptı paketler 94 tl den 134 tl ye geçti tabii her şeye zam gelince doğal olarak bu kaçınılmazdı, oyunlardaki ping olsun 4k bir şeyler izlemek olsun gayet memnunum, keza müşteri temsilcilerine arayarak ulaşabiliyorsunuz ve kesinlikle yardımcı oluyorlar kısa sürede sorun çözülüyor. peki sizler şu anda hangi firmanın altyapısındasınız. Sıkıntılarınız varmıdır.

BeğenFavori PaylaşYorum yap