Epic Store’dan böyle çakallıkları görmekte varmış. İlk ön sipariş deneyimimdi. Epic’in bedava oyunları veya kuponları ile ucuza hemen oyun alınan opsiyonları hariç diğer tüm oyunlarda Steam’den devam…

Epic Store’dan böyle çakallıkları görmekte varmış. İlk ön sipariş deneyimimdi. Epic’in bedava oyunları veya kuponları ile ucuza hemen oyun alınan opsiyonları hariç diğer tüm oyunlarda Steam’den devam…

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bence ucuza gitmesin diye mağazadan kaldırıp birkaç gün sonra tekrar satışa açacaklar. Hiç sevmediğim çakallıklar. Artık normal bir oyunu hayatta Epic’den almam. Ancak bedava veya Steam’e göre %90 ucuza ve hemen olursa.
İyice kafayı yediler, şimdi de şöyle bir mail atmışlar 😂😂
https://youtube.com/clip/UgkxWa0IuAq6Ka6nVv263K8TAHteBja9kFaz
ülkeyi tanımak işte budur nufusun yarısının suriyeli olduğunu biliyor adamlar 😀
Steam'de sorun yok, ben 77 liraya almıştım
evet, ben Epic’i seçerek hata yapmışım demekki.
@coppermine Ben oyunları hangi platformda uygunsa oradan alıyorum.. Epic gerçekten iyidir ve çok kıyak yaptı oyunculara.. Sanki steam çok mükemmel, habire hesapları çaldırıyo bilmemne.. Pire için yorgan yakılmaz, Epic reyiz telafi edecektir..
@kelboy pire için yorganı şöyle yakarım, Steam’deki oyun Epicde bedava yada %90 civarı indirimli olmazsa işim olmaz. Şu yukarıdaki “ben yaptım oldu” tavrı kesinlikle kullanıcı dostu değil.
@kelboy Steam hesabıma sürekli birileri girmeye çalışıyor, bilgisi mail adresime geliyor.
@arandur Anlıyorum ama ben ne yapabilirim bilemedim 🤔😅
@kelboy yok hani genel bilgi anlamında 😀
@arandur Haa evet işte diyorum ya, Steam'de hırsızlar, uyanıklar, dolandırıcılar kol geziyo.. Hiç bi mekan sorunsuz değil yani 🤷♂️
uzun vadede kendileri kaybeder.
Yazdım bunu.
ahah anti steam epic fanları üzgün
Steami öpüp başımıza koymamız lazım
@cestlavie benim icin diyorsaniz ben pek de öyle biri degilim, hatta Steam Deck sahibiyim. Ama tüm yumurtalari ayni sepete koymama gibi bir huyum oldugundan bazen farkli platformlardan da oyun almayi mantikli görüyorum. Bu sayede rekabetin devam edip monopoli olusmamasina da kendi adima katkim olsun istiyorum. Bu alisveriste Steam de ayni fiyattan satmisti ama benim Epic secme sebebim buydu aslinda.
@coppermine yok canım sizin için değil geneldi
Hoydaa Game Pass'e de geliyormuş oyun, boşa 77 lira ateşledim 😅
epic’in iadesi sayesinde oyunu bedavaya oynamış olacağım demekki 🙂