Arkadaşlar internet olarak TURKNET i kullanıyordum ama bu aydan itibaren fiyat 139,90 TL ye çıktı.
Bende bu yüzden başka bir operatöre geçmeyi düşünüyorum.
Fiyat olarak millenicom ve netspeed uygun fiyatlı.
Aranızda kullananlar var mı memnunmusunuz?
Birde millenicom da arkadaşını getir kampanyası var sanırım memnun olup kod paylaşmak isteyen olursa sevinirim.
Not : Altyapım VDSL ile 100mbit max. 70/80 mbitler alıyorum şuan.

Taahhüt yoksa yarın bunlar da 139 a çıkar o zaman
Onlar da zam yapacak boşuna keyfini bozma.
Taahhütlü paketleride var ama 100mbit fiyatına 35 mbit veriyorlar.
türksel reklamı gibi olmuş
Onlara da zam gelecek böyle kalmayacak ki fiyatları
o zaman taahhütlü bir pakete geçmek gerekli ama uygun fiyatlılar artık taahhütsüz paketlerde önceden tam tersi olurdu.
Onlar da zamlanacak ve neredeyse aynı yere gelecek, uğraştığınıza değecek mi ?
o zaman kabul edicez bu fiyatları sanırım.
@oucel doların ikiye katladığını nasıl kabul ettiysek bunu da edeceğiz, çaresi yok
Arkadaşlar mantıklı söylemiş. Yine de taşınırsan milleni promosyon kodum; DBB126B8 .
Dostum senin kod ile başvurdum bakalım 🙂
@oucel aaa teşekkürler 🙌. hayırlı olsun
benim de üzerime 1 türknet 1 de netspeed aboneliği var. türknet'i haziran diye söz verip 1 mayıs faturasını zamlı çıkarmasından dolayı sileceğim, diğer aboneliğin koduyla girip ayda 5 tl oradan gelir, zam yaparlarsa da problem değil.
netspeed düşünürsen eğer: OR3SEM
Zam geldi. 100 lira idi. 135 tl oldu millenicom.