Teknobiyotik "kargo payı" diye bi' fatura gönderdi. Kargo bedava ürünün iadesinde bunu gönderdi utanmadan. "İade eksi yatmış" diyerek bir mesaj attım destek ekibine, ona göre thh yolları görünüyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap