Teknobiyotik "kargo payı" diye bi' fatura gönderdi. Kargo bedava ürünün iadesinde bunu gönderdi utanmadan. "İade eksi yatmış" diyerek bir mesaj attım destek ekibine, ona göre thh yolları görünüyor.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bilmiyorum ve bilmek zorunda değilim.
6 sene önce aynı şeyleri yaşamıştım aynı firma ile demek ki hiç değişmemişler
@at zor yolla öğretirler araştırmazsanız.
@hcaktuna Okulda mı öğrencem nerde öğrencem. Ayda yılda bi fan almam gerekti niye ne araştırması yapayım. Fanla ilgili bilgi bile yok internette, zartzortbiyotiğin sorunlarını yazan bilgi mi bulacağım